Klantenservice
Veelgestelde vragen
Ixora parfum
Keizerstraat 1-B
7411HC Deventer
Telefoon
0570 785 126
Openingstijden
Maandag | 13:00 - 17:00 |
Dinsdag | 11:00 - 17:00 |
Woensdag | 11:00 - 17:00 |
Donderdag | 11:00 - 17:00 |
Vrijdag | 11:00 - 17:00 |
Zaterdag | 11:00 - 17:00 |
Zondag | 12:00 - 17:00 |
Bestellen en ontvangen
We weten dat je zo snel mogelijk wilt genieten van je favoriete geuren. Daarom doen we er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Artikelen die direct op voorraad zijn én op werkdagen voor 16:00 uur zijn besteld, verzenden we dezelfde dag.
Heb je gekozen om je bestelling in de winkel zelf op te halen? Dit is dezelfde werkdag mogelijk! Bekijk onze openingstijden om niet voor verrassingen te komen staan.
Standaardbezorging: €5.95 voor Nederland.
In 3 eenvoudige stappen is jouw bestelling geplaatst:
1. Voeg een artikel toe aan je winkelmandje en ga naar bestellen
2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan de bezorging, betaalmethode en adresgegevens.
3. Rond af door te betalen.
Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.
Betalen
Betaalwijzen | Betaalkosten |
iDEAL | Gratis |
Overboeking | Gratis |
Hoe werkt een overboeking
Als je hebt gekozen voor een overboeking krijg je van ons een e-mail. Hierin staat alle informatie die je nodigt hebt om jouw overboeking te kunnen uitvoeren. Zodra wij jouw betaling ontvangen hebben, verzenden wij jouw bestelling zo snel zo mogelijk (houd wel rekening met een overboektijd van 1 tot 3 dagen!).
Let op! Zorg ervoor dat je het referentienummer en het bedrag precies overneemt. Als je namelijk het referentienummer niet goed hebt ingevuld, dan wordt jouw betaling niet herkend door Pay.nl. Zij storten het bedrag weer terug op je rekening.
ContactWe bewaren uw factuur online in uw account. Zo kun je een factuur gemakkelijk raadplegen en printen zo vaak u wilt.
Geen account? De factuur mailen wij altijd. Heeft u deze mail niet gehad? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Retourneren & ruilen
Jouw artikel mag retour worden gestuurd als het artikel:
1. In de periode binnen 14 dagen na ontvangst valt
2. Het artikel zit in de originele verpakking
3. Onbeschadigd is
4. Ongebruikt is
5. Wanneer de verzegeling niet is verbroken i.v.m. de hygiëne.
6.Wanneer de sealing niet is verbroken i.v.m. de hygiëne.
Artikelen die u niet kunt retourneren:
1. Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling / sealing is verbroken
2. Producten die gepersonaliseerd zijn
Jouw aankoopbedrag wordt niet volledig terugbetaald in onder andere de volgende gevallen:
1. Het artikel heeft gebruikersschade
2.De originele verpakking mist
Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kun je contact met ons opnemen via info@ixoraparfum.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 10 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product door ons in goede orde retour ontvangen is.
We mailen u zodra de retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 10 werkdagen nadat u het teruggestuurd heeft.